FAQ

Retur og bytte

Ja, vi har ofte kampanjer og rabatter tilgjengelig på siden vår. Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om salg og spesialtilbud, eller følge oss på sosiale medier for å holde deg oppdatert om de siste tilbudene.

Som EU- eller EØS-kunde har du rett til å be om refusjon for ett eller flere produkter innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Vi tilbyr også en utvidet returperiode for kjøp gjort mellom 31/10 og 24/12-21, hvor du har frem til 31/1-22 til å be om retur. For at returen din skal bli godkjent, må følgende kriterier være oppfylt:

  • Produktet må være i samme stand som da du mottok det.
  • Produktet skal være i originalemballasje med intakte etiketter og beskyttende klistremerker.
  • Produktet kan ikke skreddersys med personalisering.

Vær også oppmerksom på følgende:

  • Produkter kan ikke byttes hos våre forhandlere.
  • Du som kunde vil være ansvarlig for returfraktkostnaden.
  • Vi aksepterer ikke retur på gavekort.

Vi ønsker å sikre at du er helt fornøyd med kjøpet ditt, og vi håper at denne returpolicyen vil gi deg den tryggheten du trenger når du handler hos oss. Hvis du har spørsmål eller bekymringer, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeserviceteam.

Tilpassede produkter, for eksempel de med en tilpasset variant eller personalisering, er ikke kvalifisert for retur eller bytte. Dette er fordi de er produsert spesielt for å møte den enkelte kundes spesifikke ønsker og preferanser. Når det legges inn en bestilling på et tilpasset produkt, godtar kunden vilkårene for kjøpet, inkludert det faktum at produktet ikke kan returneres eller byttes. Det er viktig å nøye vurdere alle aspekter ved et tilpasset produkt før du legger inn en bestilling, da retur- eller bytteretten ikke gjelder i dette tilfellet.

Det er kundens ansvar å sørge for at de er fornøyd med bestillingen før den ferdigstilles og produseres.

Kunder har mulighet til å bruke våre foretrukne fraktleverandører, PostNord og DHL, for retur. Hvis du ønsker å bruke en av disse transportørene for returen, vennligst kontakt oss og vi vil gi deg nødvendig informasjon og dokumentasjon. Vær oppmerksom på at kostnaden for frakt av returen vil være kundens ansvar og må betales ved levering.

Hvis du har spørsmål om vår returpolicy eller prosessen for å returnere et produkt, ikke nøl med å kontakte oss for å få hjelp.

For å starte en retur, vennligst bruk følgende lenke: https://reyrr.returnscenter.com/ . Dette tar deg til vårt nettbaserte retursenter hvor du kan legge inn bestillingsinformasjonen din og følge instruksjonene for å fullføre returprosessen. Vær oppmerksom på at kostnaden for frakt av returen vil være kundens ansvar og må betales ved levering. Hvis du har spørsmål om vår returpolicy eller prosessen for å returnere et produkt, ikke nøl med å kontakte oss for å få hjelp.



For internasjonale returer , vennligst kontakt oss på e-post for å starte returprosessen. Vi vil gi deg nødvendig informasjon og dokumentasjon for å fullføre returen. Vær oppmerksom på at kostnaden for frakt av returen, samt eventuelle tollgebyrer, vil være kundens ansvar og må betales ved forsendelse.

Når vi har mottatt og behandlet returen din, vil vi kontakte deg via e-post for å bekrefte at returprosessen er fullført. Sørg for å sjekke søppelpostmappen din i tilfelle e-posten vår havner der. Det tar vanligvis 7–14 dager for oss å motta og håndtere returer, avhengig av forsendelsesland og posttjeneste.

Hvis du ikke har hørt fra oss innen 3 uker etter at du returnerte produktet ditt, kan du også sjekke statusen for returen på vårt retursenter ved å følge denne lenken: https://reyrr.returnscenter.com/ . Hvis du har flere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss for en oppdatering

For å unngå påminnelsesgebyrer anbefaler vi å sette Klarna-fakturaen din på pause til vi har behandlet returen din. Du kan gjøre dette selv gjennom Klarna-appen eller ved å kontakte Klarna for å få hjelp.

Du kan nå dem via chat og e-post på følgende lenke: https://www.klarna.com/international/customer-service/ . Hvis det ikke er mulig å sette fakturaen din på pause, vennligst fortsett og betal fakturaen, og vi vil utstede en refusjon til deg når vi har mottatt og godkjent returen.

du vil motta en automatisk e-post når returen din er håndtert og godkjent. Hvis du ikke har hørt fra oss innen 3 uker etter retur, vennligst kontakt oss.

Etter at vi har godkjent returen, tar det vanligvis 1-5 virkedager før pengene er tilbakebetalt til kontoen din. Pengene går automatisk tilbake til kontoen som ble brukt til betaling. Har du betalt med gavekort vil pengene bli refundert til gavekortet.

Hvis du returnerer et produkt for refusjon, vil den betalte prisen bli refundert til deg. Hvis du mottok en kampanjepris på produktet, vil den rabatterte prisen bli refundert. Det er imidlertid viktig å merke seg at hvis du brukte en rabattkode som krevde at du bestilte et visst minimumsbeløp, og den totale verdien av bestillingen din faller under dette beløpet på grunn av returvarer, forbeholder vi oss retten til å nekte deg rabattkoden . Dette betyr at hvis verdien av bestillingen din etter retur av varer faller under det påkrevde minimumsbeløpet, vil du ikke lenger være kvalifisert for rabatten som ble brukt på bestillingen din.

Det er alltid en god idé å nøye vurdere den potensielle effekten av å returnere varer på eventuelle kampanjerabatter eller koder som ble brukt på bestillingen din. Hvis du har spørsmål om hvordan returer kan påvirke rabattkoden din, ikke nøl med å kontakte oss for mer informasjon.

Please email us with all warranty claims and ensure you have a picture of the product ready.

bestillinger

Dessverre, når en bestilling er lagt inn, kan vi ikke gjøre noen endringer i den. Dette inkluderer endring av produkter, mengde eller leveringsadresse. Hvis du trenger å kansellere en bestilling, kan du kontakte oss så snart som mulig, men vi kan ikke garantere at kanselleringen blir vellykket.

Gå til lenken https://reyrr.aftership.com/ .

Skriv inn sporingsnummeret for bestillingen din i det angitte feltet. Sporingsnummeret finner du i e-post- eller SMS-varslingen du mottok da bestillingen ble sendt, eller ved å logge på kontoen din på e-handelssiden og se bestillingshistorikken din.

Vær oppmerksom på at sporingsinformasjon kanskje ikke er tilgjengelig umiddelbart etter at bestillingen din er sendt, da det kan ta litt tid før sporingsinformasjonen blir oppdatert av transportøren. Hvis du har problemer med å spore bestillingen din eller sporingsinformasjonen ikke vises, kan du prøve å sjekke på nytt senere eller kontakte e-handelssidens kundeserviceteam for å få hjelp.

Tollordre er ikke kvalifisert for retur, men de er kvalifisert for bytte.

Vi aksepterer en rekke betalingsmåter, inkludert store kredittkort (Visa, Mastercard, American Express, etc.), PayPal, Apple Pay og Klarna. Vi aksepterer også betaling med bankoverføring eller sjekk for visse bestillinger.

Klarna er en betalingstjeneste som lar kunder betale for sine kjøp i avdrag eller på et senere tidspunkt. Den er tilgjengelig i en rekke land og kan brukes som betalingsalternativ i kassen på deltakende e-handelssider. Vær oppmerksom på at Klarna kanskje ikke er tilgjengelig i alle land og kan ha spesifikke kvalifikasjonskrav og bruksvilkår. Det er viktig å gå grundig gjennom disse før du tilbyr Klarna som betalingsalternativ på nettstedet ditt.

Ja, vi tilbyr finansieringsmuligheter gjennom vår partner Klarna. Du kan søke om finansiering i kassen ved å velge alternativet "finansiering" som betalingsmåte. Du vil bli omdirigert til vår partner nettside for å fullføre søknadsprosessen. Vær oppmerksom på at finansiering kanskje ikke er tilgjengelig i alle land og er underlagt kredittgodkjenning.